Kliknij przycisk “PRZEJRZYJ DOKUMENT” w otrzymanej wiadomości e-mail z umową i wpisz jednorazowy kod do dokumenty, który otrzymałeś w wiadomości sms.
Po załadowaniu umowy wyraź zgodę na podpis elektroniczny zaznaczając odpowiedni checkbox oraz kliknij KONTYNUUJ
Następnie zweryfikuj czy wszystkie zapisy w niej zawarte się zgadzają i przystąp do procedury podpisu klikając na przycisk “START”.
Kliknij w pierwsze podświetlone pole podpisu. Pierwszy z podpisów to pole inicjałów (parafka)
Wyświetlone zostanie wyskakujące okno z miejscem do podpisu,
Standardowo, masz do wyboru trzy opcje:
1. Opcja “WYBIERZ STYL”
W tej opcji wybierasz tylko styl podpisu, upewniasz się że inicjały zostały dobrze wprowadzone i klikasz WYBIERZ i PODPISZ INICJAŁAMI.
2. Opcja “WPISZ”
Narysuj myszką swoje inicjały na komputerze lub palcem na ekranie dotykowym i kliknij przycisk WYBIERZ i PODPISZ INICJAŁAMI.
2. Opcja “WYŚLIJ SWÓJ PODPIS”
Kliknij na opcję “WYŚLIJ SWÓJ PODPIS” a następnie “WYŚLIJ SWOJE INICJAŁY”, załaduj plik ze swoim podpisem ze swojego komputera (skan lub zdjęcie). System automatycznie zaczyta Twój podpis z pliku i go wyświetli. Następnie kliknij “WYBIERZ I PODPISZ INICJAŁAMI”
Po wprowadzeniu inicjałów (parafki), czas na podpis właściwy:
Znowu mamy do wyboru trzy opcje podpisu. Wybierz ten, który jest dla Ciebie najwygodniejszy – wybierz styl podpisu, narysuj samodzielnie bądź wgraj swój podpis a następnie kliknij “ZATWIERDŻ I PODPISZ”
Po wprowadzeniu wszystkich podpisów kliknij ZAKOŃCZ
To wszystko ! Prawda, że łatwe?
Umowa teraz zostanie przekazana do weryfikacji i podpisu przez pracownika EMKA S.A.
Gdy zostanie przez niego podpisana, otrzymasz na swój adres mailowy podpisaną przez obie strony kopię umowy.
W kolejnych krokach nasze Biuro Obsługi Klienta aktywuje umowę w naszych systemach i przystąpimy do realizacji usług.
Dziękujemy, że jesteś z nami !