Podpisywanie umowy

Podpisywanie umowy sposobem elektronicznym

Kliknij przycisk “PRZEJRZYJ DOKUMENT” w otrzymanej wiadomości e-mail z umową i wpisz jednorazowy kod do dokumenty, który otrzymałeś w wiadomości sms.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po załadowaniu umowy wyraź zgodę na podpis elektroniczny zaznaczając odpowiedni checkbox oraz kliknij KONTYNUUJ

 

 

 

 

 

 

 

 

Następnie zweryfikuj czy wszystkie zapisy w niej zawarte się zgadzają i przystąp do procedury podpisu klikając na przycisk “START”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kliknij w pierwsze podświetlone pole podpisu. Pierwszy z podpisów to pole inicjałów (parafka)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wyświetlone  zostanie wyskakujące okno z miejscem do podpisu,

Standardowo, masz do wyboru trzy opcje:

1. Opcja “WYBIERZ STYL”

W tej opcji wybierasz tylko styl podpisu, upewniasz się że inicjały zostały dobrze wprowadzone i klikasz WYBIERZ i PODPISZ INICJAŁAMI.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Opcja “WPISZ”

 

Narysuj myszką swoje inicjały na komputerze lub palcem na ekranie dotykowym i kliknij przycisk WYBIERZ i PODPISZ INICJAŁAMI.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Opcja “WYŚLIJ SWÓJ PODPIS”

Kliknij na opcję “WYŚLIJ SWÓJ PODPIS” a następnie “WYŚLIJ SWOJE INICJAŁY”, załaduj plik ze swoim podpisem ze swojego komputera  (skan lub zdjęcie). System automatycznie zaczyta Twój podpis z pliku i go wyświetli. Następnie kliknij “WYBIERZ I PODPISZ INICJAŁAMI”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po wprowadzeniu inicjałów (parafki), czas na podpis właściwy:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znowu mamy do wyboru trzy opcje podpisu. Wybierz ten, który jest dla Ciebie najwygodniejszy – wybierz styl podpisu, narysuj samodzielnie bądź wgraj swój podpis a następnie kliknij “ZATWIERDŻ I PODPISZ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po wprowadzeniu wszystkich podpisów kliknij ZAKOŃCZ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To wszystko ! Prawda, że łatwe?

 

Umowa teraz zostanie przekazana do weryfikacji i podpisu przez pracownika EMKA S.A.

Gdy zostanie przez niego podpisana, otrzymasz na swój adres mailowy podpisaną przez obie strony kopię umowy.

W kolejnych krokach nasze Biuro Obsługi Klienta aktywuje umowę w naszych systemach i przystąpimy do realizacji usług.

Dziękujemy, że jesteś  z nami !