Targi IFAT Munich 2024 to wiodące na świecie targi gospodarki wodno-ściekowej, odpadowej i surowcowej.

Choć jesteśmy 100% polską firmą i obsługujemy klientów z całej Polski, nieustannie stawiamy sobie poprzeczkę coraz wyżej. Jednym z działań, jakie zaczęliśmy podejmować kilka lat temu jest stopniowa, przemyślana ekspansja międzynarodowa. Dziś spółki EMKA Dubai czy też EMKA Australia radzą sobie doskonale, stawiając kroki na tamtejszych rynkach. Nieustannie poszukujemy jednak rozwiązań i uczymy się od najlepszych z branży na całym świecie, dążąc zarazem do globalnej promocji innowacji, za którymi stoi nasze przedsiębiorstwo a doskonałą okazją do tego typu działań są międzynarodowe targi, takie jak IFAT.

 

Czym są targi IFAT?

Odbywające się w terminie 13-17 maja 2024 roku w Monachium targi IFAT Munich 2024 to wiodące na świecie targi gospodarki wodno-ściekowej, odpadowej i surowcowej. IFAT Monachium to platforma rozwiązań, wydarzenie networkingowe i centrum wiedzy, które skupia najważniejszych międzynarodowych przedstawicieli przemysłu ze świata polityki, biznesu i nauki. Obecność na targach to gwarancja poznania ekscytujących pomysłów i innowacyjnych rozwiązania dla wyzwań przemysłowych i komunalnych.

Tematy, które interesują branżę

Targi IFAT to doskonała okazja do tego, by w szerokim, międzynarodowym gronie poruszyć te zagadnienia, które są istotne dla naszej branży. Należy do nich między innymi technologia komunalna, odporność na zmiany klimatu, a także zaopatrzenie w wodę pitną. Nie bez znaczenia są także dwa problemy czy też wyzwania, z jakimi jako ludzkość mierzymy się od dłuższego czasu. Organizatorzy zapewniają, że równie dużo uwagi zostanie poświęcone zarówno otaczającej nas coraz szerzej cyfryzacji, wnikającej w kolejne dziedziny życia społecznego, jak i… recyklingowi. To właśnie ten temat jest nam szczególnie bliski, a oferowane przez nas rozwiązanie stanowi innowację nie tylko na skalę Polski, dlatego pragniemy przedstawić je uczestnikom targów.

EMKA S.A. ze stoiskiem i Olejomatem

Podczas tegorocznej edycji targów IFAT Munich 2024 obecni na miejscu przedstawiciele EMKA S.A. zaprezentują stoisko, na którym pojawią najnowsze rozwiązanie spółki EMKA Oil. Zamierzamy nie tylko zaprezentować obecnym na targach gościom sam Olejomat i wyjaśnić zasadę jego działania, ale także posłużyć się case study, prezentując wyniki naszej pilotażowej akcji, jaką mieliśmy przyjemność przeprowadzić w Opolu, korzystając między innymi z pomocy dzielnych przedszkolaków.

„Jesteśmy w stanie wskazać realne korzyści dla środowiska, wynikające z prawidłowego i bezpiecznego, selektywnego zbierania zużytego oleju kuchennego (UCO), wskazując konkretne liczby, stojące za pilotażową edycją naszej akcji i jej zaskakującymi efektami. Jesteśmy głęboko przekonani, że stworzone przez nas innowacyjne rozwiązanie sprawdzi się nie tylko w polskich warunkach, gdzie już wkrótce każda gmina będzie mogła dołączyć do naszego programu i świadomie, bezpiecznie gromadzić i utylizować UCO. To rozwiązanie, którego potrzebuje świat, a zarazem nasza cegiełka, jaką możemy dołożyć do trosko i środowisko naturalne i naszą planetę” – podkreśla Małgorzata Rdest, Wiceprezes Zarządu EMKA S.A.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Rozszerzenie współpracy

Rozszerzenie współpracy

Nie tylko filtry i oleje. EMKA i Inter-Team rozszerzają usługę…

Zanieczyszczenie Powietrza

Zanieczyszczenie Powietrza

Niewidoczny wróg: zanieczyszczenie powietrza i jego drastyczne skutki. Jakie są…

Local Trends Sopot

Local Trends Sopot

W Sopocie po raz piąty odbył się Samorządowy Kongres Finansowy,…

Skip to content