EMKA OIL partnerem „Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie” organizowanego przez Gazetę Wyborczą.

Nie od dziś wiemy, że znane przysłowia – niczym legendy – niosą w sobie ziarno prawdy. Nie inaczej jest w przypadku przysłowiowego Jasia, którego skorupka za młodu powinna nasiąkać jak najlepszymi wartościami. W EMKA S.A. doskonale rozumiemy, jak ważna jest edukacja najmłodszych i wpajanie im proekologicznych postaw, dlatego często w naszych działaniach kładziemy nacisk na kształtowanie odpowiedniej świadomości i dbałości o środowisko. Warto jednak wspierać także nieco starsze pokolenia w ich eko-rozwoju, dlatego też z przyjemnością możemy ogłosić, że EMKA OIL – nasza siostrzana spółka – została partnerem nadchodzącego już za miesiąc „Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie”.

 

Czym jest „Wielki Test Wiedzy o Klimacie”?

„Wielki Test Wiedzy o Klimacie” to inicjatywa edukacyjna organizowana przez “Gazetę Wyborczą”, w ramach której uczniowie szkół średnich będą mogli sprawdzić swoje umiejętności z zakresu ekologii i ochrony klimatu. Test odbędzie się 26 listopada 2024 roku, a zgłoszenia przez szkoły są przyjmowane od 27 września do 19 listopada 2024 roku. Wydarzenie jest skierowane do uczniów z Opola, Poznania, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia i aglomeracji śląskiej. Uczniowie tych regionów będą mieli okazję zmierzyć się z pytaniami dotyczącymi ekologii i ochrony środowiska. Test nie tylko poszerzy wiedzę, ale również dostarczy wiele emocji i szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Dla najlepszych uczestników przewidziane są wartościowe nagrody, każdy uczestnik otrzyma imienny dyplom, a najlepsze szkoły zostaną nagrodzone finansowo.

 

 

EMKA OIL partnerem testu w Trójmieście

Jednym z podmiotów, które zostały partnerami „Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie” w Trójmieście jest EMKA OIL. To dla nas ogromne wyróżnienie, a zarazem duża radość, móc wspierać tak dużą okazję do zbudowania ekologicznej świadomości wśród osób, które wchodzą w dorosłość. Organizowany przez „Gazetę Wyborczą” Test odbędzie się 26 listopada 2024 r. o godz. 10.30, a miejscem zmagań będzie Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, mieszczący się przy ul. Traugutta 79 w Gdańsku.
Jedna szkoła może zgłosić maksymalnie 30 uczniów, istnieje jednak limit miejsc dla osób piszących test w Trójmieście i wynosi on zaledwie 100 osób. Ci uczniowie, którzy zostaną pomyślnie zapisani przez swoje szkoły, powinni przybyć na miejsce pisania „Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie” przynajmniej 30 minut przed rozpoczęciem testu w celu rejestracji.

 

 

Inwestycja w lepszą przyszłość

„Wspieranie działań edukacyjnych skierowanych do młodych ludzi jest kluczowe dla naszej przyszłości. Wielki Test Wiedzy o Klimacie idealnie wpisuje się w tę misję, umożliwiając uczniom zdobycie i sprawdzenie swojej wiedzy na temat ekologii oraz ochrony środowiska. To wydarzenie nie tylko poszerza horyzonty młodych ludzi, ale również inspiruje ich do aktywnego zaangażowania się w działania proekologiczne. Inwestując w edukację młodzieży, inwestujemy w lepszą, bardziej świadomą przyszłość dla nas wszystkich” – podkreśla Krzysztof Rdest, Prezes Zarządu EMKA S.A.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Wiosenna edycja akcji

Wiosenna edycja akcji

Finał wiosennej edycji akcji “Odpad zdasz, drzewko masz!” już za…

Złoty Laur

Złoty Laur

EMKA S.A. wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta 2025 w kategorii „Usługi…

Nowoczesne technologie

Nowoczesne technologie

Nowoczesne technologie w służbie zdrowia i środowiska. Jak wygląda unieszkodliwianie…

Skip to content