Czeka Cię aktualizacja wpisu w rejestrze BDO? Dowiedz się, jak możesz to zrobić i w jakim terminie.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas wypełniania wniosku o aktualizację, wyrejestrowanie z rejestru BDO lub składania jakichkolwiek innych dokumentów – podejmij współpracę z EMKA S.A. Jesteśmy profesjonalistami z wieloletnim doświadczeniem, którzy zajmą się dopełnieniem wszystkich formalności w Twoim imieniu! Zajmujemy się kompleksowym wsparciem naszych klientów we wskazanych czynnościach dotyczących obsługi systemu BDO. Dzięki automatyzacji procesów możesz zaoszczędzić czas i zredukować zbędny stres!
Aktualizacja w rejestrze BDO zaliczana jest do dodatkowych czynności, które podejmowane są przez podmioty znajdujące się w rejestrze. Wniosek aktualizacyjny składa się w sytuacji, w której zmienia się jakiekolwiek dane dotyczące podmiotu prowadzącego działalność. Wniosek dotyczący aktualizacji rejestru BDO należy złożyć w terminie do 30 dni od dokonania zmiany.
Zmiana może dotyczyć m.in.:
nazwy przedsiębiorstwa lub danych teleadresowych,
miejsca prowadzenia działalności,
wytworzenia lub transportu nowego rodzaju odpadów,
rozpoczęcia nowej działalności lub zmiany organizacji odzysku.
Jeżeli popełnisz błąd podczas wypełniania wniosku, zadbaj o jak najszybszą jego korektę. Wszystkie niepoprawne dane poprawisz dokonując aktualizacji wpisu. Za dokonanie zmian odpowiada Urząd Marszałkowski, który po wykonaniu zadania przesyła do przedsiębiorcy informację drogą elektroniczną.
Dnia 17.09.2025 w godzinach 17:40– 18:10 planowana jest przerwa techniczna systemów EMKA. W tym czasie dostęp do aplikacji mobilnej, portalu klienta oraz systemu ofertowania może być chwilowo niedostępny. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
Strona oraz urządzenia mobilne korzystają z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.