Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń od naszych pracowników w sprawach związanych ze sprzętem, aplikacjami biznesowymi, oprogramowaniem i siecią
  • Wsparcie użytkowników w procesie rozwiązywania incydentów
  • Ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy
  • Konfigurowanie oraz instalacja komputerów i aplikacji
  • Udział w projektach IT
  • Tworzenie dokumentacji

Nasze wymagania:

  • Znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym
  • Masz min. 3 letnie doświadczenie w pracy w help desku
  • Dobrze znasz systemy operacyjne Windows
  • Znasz się na Office365
  • Masz podstawową wiedzę sieciową/serwerową, którą chcesz rozwijać
  • Potrafisz współpracować z użytkownikami w celu profesjonalnego rozwiązania ich zgłoszeń

 

Zatrudnionym osobom firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań
  • Dużą samodzielność w pracy
  • Miłą atmosferę, niezbędne wsparcie oraz możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet medyczny
  • Czytelny system wynagrodzeń
  • Za realizację dodatkowych zadań przewidziane są premie i nagrody finansowe

Aplikuj

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Emka
Emka
Picture of Emka
Emka
Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Dobre praktyki od EMKA

Dobre praktyki od EMKA

EMKA S.A. wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre…

BDO a jednoosobowy salon – czy mikroprzedsiębiorca też musi się rejestrować?

BDO a jednoosobowy salon – czy mikroprzedsiębiorca też musi się rejestrować?

Wielu właścicieli jednoosobowych salonów zastanawia się, czy muszą rejestrować się…

BDO i segregacja w salonie kosmetycznym – czy wystarczą kolorowe worki?

BDO i segregacja w salonie kosmetycznym – czy wystarczą kolorowe worki?

W każdym salonie kosmetycznym zarządzanie odpadami jest nie tylko obowiązkiem,…

Skip to content