Celem akcji jest podnoszenie świadomości społecznej dotyczącej raka piersi.

Od lat w świadomości Polaków coraz bardziej zakorzenia się ruch Movember, uczulający na profilaktykę raka jąder i walkę z chorobą nowotworową mężczyzn. Mało kto wie jednak, że istnieje podobna, kobieca inicjatywa. Ideą, która stoi u podstawy ruchu Pinktober i towarzyszącej mu kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej dotyczącej raka piersi oraz wsparcie osób zmagających się z tą chorobą. Działań w ramach ruchu jest wiele, a jednym z nich jest wielki, charytatywny WALK-IN DAY pod hasłem „Dziaramy dla Dziewczyn!”, organizowany przez Hard Rock Cafe w Polsce. To wydarzenie, w którego organizację włącza się także EMKA S.A.

 

Na czym polega akcja „Dziaramy dla Dziewczyn!”?

Zasady wydarzenia są jasne – wystarczy dołączyć do akcji 12 października i zrobić sobie wyjątkowy tatuaż, jednocześnie wspierając ważny cel. To właśnie tego dnia w Hard Rock Cafe w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu oraz w krakowskim studiu tatuażu Fox Orange Tattoo, polskie artystki tatuatorki zaprezentują swoje umiejętności. Zaproszeni twórcy przygotowali unikalne wzory tatuaży, które będą dostępne bez wcześniejszych zapisów. Co więcej, całość dochodu z wykonanych tego dnia tatuaży zostanie przekazana na rzecz fundacji „W związku z rakiem”, wspierającej pacjentki onkologiczne.
„Chcemy połączyć pasję do muzyki i tatuażu z pomaganiem innym. Wierzymy, że poprzez tę akcję uda nam się zwrócić uwagę na problem raka piersi i zachęcić kobiety do regularnych badań. A przy okazji, stworzyć niezapomniane wspomnienia dla wszystkich uczestników” – przyznaje Karolina Jaskóła, Managerka Marketingu Hard Rock Cafe Warsaw.
Do organizacji wydarzenia dołączyły firmy z branży tatuatorskiej: Ars Tattoo, Master Tattoo, El Cartel i LoveInk. Akcję wspierają także marki Your Kaya, Moya Matcha oraz Ania Kruk, a medialnie patronują Anywhere.pl, inksearch.co, tattooartist.pl i zwrotnikraka.pl.

 

 

EMKA S.A. gotowa do pomocy

Podobnie jak w przypadku wielu innych wydarzeń charytatywnych, nie sposób było nam przejść obok tej akcji obojętnie. Tym bardziej, że świat tatuażystów jest nam niezwykle bliski. Z tego też powodu z przyjemnością możemy poinformować, że EMKA S.A. została sponsorem i partnerem tego wydarzenia.
Nasi realizatorzy jak zawsze staną na wysokości zadania, by w bezpieczny dla środowiska i ludzi sposób odbierać powstałe podczas eventu niebezpieczne odpady, związane z tatuowaniem kolejnych zainteresowanych osób – takie jak opatrunki czy też igły. Następnie bezpiecznie przewieziemy tego typu odpady do miejsca ich unieszkodliwienia.

 

EMKA wspiera tatuażystów

Choć działalność naszego przedsiębiorstwa na co dzień kojarzona jest z odpadami medycznymi i weterynaryjnymi, współpracujemy także z szeroko pojętą branżą beauty. Nie tylko salony kosmetyczne, ale także studia tatuażu stają każdego dnia przed koniecznością prawidłowego zutylizowania powstałych podczas zabiegów i sesji tatuażu problematycznych odpadów. EMKA S.A. każdego dnia współpracuje z szeregiem tatuażystów w całej Polsce, zapewniając właściwy i bezproblemowy odbiór odpadów, a tym samym bezpieczne środowisko pracy.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Jak stworzyć zielone oazy?

Jak stworzyć zielone oazy?

Zielone oazy w miastach to konieczność dla poprawy jakości życia,…

Wiosenna edycja akcji

Wiosenna edycja akcji

Finał wiosennej edycji akcji “Odpad zdasz, drzewko masz!” już za…

Złoty Laur

Złoty Laur

EMKA S.A. wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta 2025 w kategorii „Usługi…

Skip to content