EMKA S.A. na „Polskiej Mocy Biznesu”

EMKA S.A. na „Polskiej Mocy Biznesu”

Kongres „Polska Moc Biznesu”, który odbędzie się 2 grudnia 2024 roku na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie.

 

Nie brak wydarzeń na skalę całego kraju, które mają ogromny wpływ na rozwój gospodarki w wielu płaszczyznach. Bez wątpienia do tego typu wydarzeń zaliczyć należy nadchodzący wielkimi krokami Kongres Społeczno-Gospodarczy „Polska Moc Biznesu”, który odbędzie się 2 grudnia 2024 roku na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie. Z przyjemnością możemy ogłosić, że aż trzech przedstawicieli EMKA S.A. zostało zaproszonych do wzięcia udziału w prelekcjach i debatach, zaplanowanych w agendzie tego wydarzenia.

 

 

Czym jest „Polska Moc Biznesu”?

Kongres Społeczno-Gospodarczy „Polska Moc Biznesu” to inicjatywa, która ma na celu połączenie wybitnych przedstawicieli biznesu, środowisk akademickich, organizacji pozarządowych (NGO) oraz administracji centralnej i samorządowej. Wierzymy, że wspólna wymiana doświadczeń w obszarach społeczno-gospodarczych, odpowiedzialności biznesu i społeczeństwa, a także wdrażanie idei ESG, może przyczynić się do stworzenia innowacyjnej i produktywnej przestrzeni gospodarczej oraz silnego społeczeństwa. Polska jako państwo posiada natomiast zasoby, możliwości i perspektywy, jakich nigdy wcześniej nie miała. Działając razem, możemy sięgnąć po te szanse dla lepszego świata i lepszego biznesu. Kongres ten stanowi tym samym platformę do dialogu, wymiany poglądów i wzajemnej inspiracji, co pomoże nam sprostać wyzwaniom i rozwijać się w trudnych czasach.

 

 

Wizerunek przedsiębiorcy – jak postrzegamy ludzi biznesu?

Podczas sesji zaplanowanej w godz. 10:50-11:40 Krzysztof Rdest, Prezes Zarządu EMKA S.A. oraz członek Zarządu Powiatu Żyrardowskiego wraz z innymi przedsiębiorcami podejmie się próby zrozumienia, jak postrzegani są ludzie biznesu. Uczestnicy panelu będą wspólnie szukać odpowiedzi na następujące pytania: Jakie cechy i wartości kojarzymy z wizerunkiem przedsiębiorcy, i w jaki sposób wpływają one na postrzeganie biznesu w Polsce? W jaki sposób wizerunek przedsiębiorcy ewoluował w ciągu ostatnich lat, szczególnie w kontekście wyzwań społecznych i gospodarczych? Jakie wyzwania stoją przed przedsiębiorcami w kontekście budowania autentycznego i odpowiedzialnego wizerunku? Jakie strategie mogą pomóc przedsiębiorcom w budowaniu pozytywnego wizerunku w mediach społecznościowych i tradycyjnych?

 

GOZ – cyrkularność gospodarki, zrównoważone strategie i redefinicja konsumpcji

Podczas zaplanowanej na godz. 16:20-17:10 sesji prelegentami będą z kolei Małgorzata Rdest, Wiceprezes Zarządu EMKA S.A. oraz Joanna Kulczycka, dr. hab. prof uczelni, kierownik Zakładu o Obiegu Zamkniętym w Instytucie Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią. Obie prelegentki będą szukać odpowiedzi na takie zagadnienia, jak: Jakie konkretne działania Polska powinna podjąć, aby skutecznie przejść na gospodarkę cyrkularną? Jakie są kluczowe wyzwania związane z wdrażaniem zrównoważonych strategii na poziomie przedsiębiorstw? Jakie zmiany w postawach konsumentów mogą wspierać transformację w kierunku cyrkularności? Jakie innowacyjne modele biznesowe mogą zostać zastosowane, by zrównoważony rozwój stał się normą w polskich firmach?

 

 

Z kuchni do samolotu, czyli piąty wymiar recyklingu

Tego samego dnia, w godz. 17:15-17:25 Paweł Retmaniak, Manager ds. Rozwoju Sieci w EMKA S.A zaprosi zgromadzonych uczestników Kongresu „Polska Moc Biznesu” do zapoznania się z tematem „Z kuchni do samolotu, czyli piąty wymiar recyklingu”. Celem prelekcji będzie przybliżenie rozwiązania, w jaki sposób możliwe jest efektywne zorganizowanie powszechnej zbiórkę zużytego oleju spożywczego na poziomie gmin.

 

 

 

Nie tylko prelekcje

Podobnie jak inne wydarzenia branżowe, Kongres Społeczno-Gospodarczy „Polska Moc biznesu” będzie doskonałą okazją do zapoznania się z trendami w gospodarce – ale nie tylko. To również dobre miejsce do wymiany opinii, nawiązania nowych kontaktów oraz utrzymania relacji z obecnymi partnerami biznesowymi i gospodarczymi. Wierzymy, że obecność EMKA S.A. na Kongresie przyczyni się nie tylko do rozwoju naszego przedsiębiorstwa, ale w efekcie przełoży się także na realne korzyści dla naszych Klientów i dla środowiska naturalnego” – podkreśla Małgorzata Rdest, Wiceprezes Zarządu EMKA S.A.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Dobre praktyki od EMKA

Dobre praktyki od EMKA

EMKA S.A. wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre…

BDO a jednoosobowy salon – czy mikroprzedsiębiorca też musi się rejestrować?

BDO a jednoosobowy salon – czy mikroprzedsiębiorca też musi się rejestrować?

Wielu właścicieli jednoosobowych salonów zastanawia się, czy muszą rejestrować się…

BDO i segregacja w salonie kosmetycznym – czy wystarczą kolorowe worki?

BDO i segregacja w salonie kosmetycznym – czy wystarczą kolorowe worki?

W każdym salonie kosmetycznym zarządzanie odpadami jest nie tylko obowiązkiem,…

Skip to content