Byliśmy na Warsaw Tattoo Convention

Byliśmy na Warsaw Tattoo Convention

EMKA S.A. wzięła udział w 11. edycji Warsaw Tattoo Convention, który odbył się na Stadionie Legii.

Tatuatorzy bez wątpienia stanowią jedną z branż, która podczas swojej działalności wytwarza odpady, uznawane za niebezpieczne i wliczające się w skład szeroko pojętych odpadów medycznych. Oznacza to tym samym, że z punktu widzenia naszego przedsiębiorstwa, salony i studia tatuażu są – lub mogą się stać – naszymi klientami. Z tego też powodu postanowiliśmy odwiedzić Warsaw Tattoo Convention, by przyjrzeć się z bliska tej rosnącej na popularności branży, z którą jest nam po drodze.

 

 

Czym jest Warsaw Tattoo Convention?

Warsaw Tattoo Convention to – tłumacząc dosłownie – warszawski konwent dla tatuatorów i ich klientów oraz miłośników tatuażu, który miał miejsce w terminie 7-8 września 2024 roku na terenie nowoczesnego Centrum Konferencyjnego Legii na stadionie przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Warsaw Tattoo Convention powered by Perła to już 11 międzynarodowy konwent tej branży, a za organizację tegorocznego wydarzenia odpowiedzialne były studia tatuażu Azazel oraz JuniorInk. Udział w tym wydarzeniu wzięło wielu znakomitych gości, w tym czołowi przedstawiciele polskiej sceny tatuażu, a wśród potwierdzonych artystów wskazano aż 237 osób.

 

Najlepsze tatuaże

Bez wątpienia głównym tematem konwentu były tatuaże – zgromadzeni na Łazienkowskiej goście mogli obserwować na żywo prace jury, analizujących zgłoszenia w licznych konkursach na najlepsze tatuaże Każdy tatuaż mógł zostać zgłoszony tylko do jednej kategorii, a było w czym wybierać:

● Tatuaż duży kolorowy (wygojony),
● Tatuaż naprawdę mały (wygojony),
● Tatuaż jak ze zdjęcia (wygojony),
● Tatuaż duży czarno-szary (wygojony),
● Tatuaż autorski (wygojony),
● Tatuaż warszawski (wygojone i świeże),
● Kropki, linie, ornamenty (wygojony),
● Stara szkoła (wygojony).

Nie zabrakło także specjalnych kategorii konkursowych, uwzględniających tatuaże wykonywane podczas konwentu. Ich posiadacze i twórcy mieli możliwość startu w następujących kategoriach:

● Tatuaż naprawdę mały (świeży) – uwzględniającej prace nie większe niż 15 x 15 cm, zarówno te kolorowe jak i czarno-szare, wykonane w dniu konkursu w dowolnej stylistyce,
● Najlepszy Tatuaż Soboty i Niedzieli – uwzględniającej prace od początku do końca wykonane podczas poszczególnych dni imprezy przez jednego tatuażystę,
● Zrobiliśmy to razem – prace wykonane podczas imprezy we współpracy przynajmniej dwóch artystów,
● Dwudniowy wyczyn – tatuaże wykonane podczas dwóch dni imprezy przez jednego artystę.

 

Nie tylko tatuaże

Nie zabrakło również dodatkowych atrakcji dla zgromadzonych na Warsaw Tattoo Convention gości. Pierwszego dnia mieli przyjemność wzięcia udziału w koncercie Czesława Mozila – Solo oraz obejrzenia pokazu iluzjonisty Macieja Kozłowskiego, z kolei niedzielę uświetniła muzyka na żywo w wykonaniu Concao Riddim Live Act oraz poakz Kafri Cocktail „The Hula Beach”. W oba dni odbywał się również panel dyskusyjny Renaty z Worka Kości, autorki podcastu „Zbrodnie Bez Cenzury”, właścicielki wspomnianego coctail baru. W sobotę gościem panelu był Jarosław Maciejuk – były policjant z białostockiego Archiwum X, w niedzielę z kolei – Jan Gołębiowski, najsłynniejszy obecnie, polski profiler kryminalny.

Wśród rozmieszczonych podczas eventu stoisk nie zabrakło także stoiska EMKA S.A. Zainteresowani uczestnicy wydarzenia mogli zapoznać się z naszą ofertą odbioru, transportu i utylizacji odpadów z ich salonu tatuażu, a takżę poznać i zakupić przywiezione przez nas produkty sklepowe, takie jak jednorazowe rękawiczki ochronne, golarki medyczne, osłony na kable, gryfy i maszynki czy też kubeczki na farbę, przydatne w salonach tatuażu i dostępne na co dzień w naszej ofercie.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Wiosenna edycja akcji

Wiosenna edycja akcji

Finał wiosennej edycji akcji “Odpad zdasz, drzewko masz!” już za…

Złoty Laur

Złoty Laur

EMKA S.A. wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta 2025 w kategorii „Usługi…

Nowoczesne technologie

Nowoczesne technologie

Nowoczesne technologie w służbie zdrowia i środowiska. Jak wygląda unieszkodliwianie…

Skip to content