Aktualizacja w rejestrze BDO

Czeka Cię aktualizacja wpisu w rejestrze BDO? Dowiedz się, jak możesz to zrobić i w jakim terminie.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas wypełniania wniosku o aktualizację, wyrejestrowanie z rejestru BDO lub składania jakichkolwiek innych dokumentów – podejmij współpracę z EMKA S.A. Jesteśmy profesjonalistami z wieloletnim doświadczeniem, którzy zajmą się dopełnieniem wszystkich formalności w Twoim imieniu! Zajmujemy się kompleksowym wsparciem naszych klientów we wskazanych czynnościach dotyczących obsługi systemu BDO. Dzięki automatyzacji procesów możesz zaoszczędzić czas i zredukować zbędny stres!

BDO – kiedy konieczna jest aktualizacja wpisu?

Aktualizacja w rejestrze BDO zaliczana jest do dodatkowych czynności, które podejmowane są przez podmioty znajdujące się w rejestrze. Wniosek aktualizacyjny składa się w sytuacji, w której zmienia się jakiekolwiek dane dotyczące podmiotu prowadzącego działalność. Wniosek dotyczący aktualizacji rejestru BDO należy złożyć w terminie do 30 dni od dokonania zmiany.

Zmiana może dotyczyć m.in.:

Jeżeli popełnisz błąd podczas wypełniania wniosku, zadbaj o jak najszybszą jego korektę. Wszystkie niepoprawne dane poprawisz dokonując aktualizacji wpisu. Za dokonanie zmian odpowiada Urząd Marszałkowski, który po wykonaniu zadania przesyła do przedsiębiorcy informację drogą elektroniczną.

Zamów aktualizację w rejestrze BDO