Wprowadzona przez nas na rynek aplikacja EMKA Mobile to rozwiązanie, które niesie ze sobą szereg korzyści.
Przyjrzyjmy się bliżej, w jakich aspektach stanowi ona niezaprzeczalnie ułatwienie, z którego warto korzystać podczas zarzadzania odpadami w przedsiębiorstwie.
1. Zarządzasz odpadami skądkolwiek zechcesz
EMKA Mobile jest bezpłatną aplikacją, dostępną zarówno w Apple Store, jak i sklepie Google Play. Dzięki temu nic nie stoi na przeszkodzie, by zainstalować ją na smartfonie lub tablecie, a następnie za jej pomocą zarządzać gospodarką odpadami w firmie z dowolnego miejsca na Ziemi. Nie ma znaczenia, czy jesteś w biurze, w domu, czy na wczasach na drugim końcu świata – z EMKA Mobile w prosty sposób zadbasz o odbiór odpadów oraz inne obowiązki, wynikające z ustawy o odpadach.
2. Integracja z BDO
Zamiast korzystać z dwóch systemów – odbiorcy odpadów oraz rządowego rejestru BDO, możesz w prosty sposób zintegrować swoje konto BDO z naszą aplikacją. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz martwić się kartami przekazania odpadów (KPO) – zajmie się tym za Ciebie nasz realizator, odbierający z Twojej firmy odpady medyczne lub weterynaryjne. Za pomocą aplikacji EMKA Mobile możliwe jest również wygenerowanie wykazu przekazanych odpadów, stworzenie sprawozdania, czyli rocznego wykazu z rejestru wytwarzanych odpadów, a także przygotowanie zbiorczego zestawienia danych odpadowych. Wszystko to możliwe jest dzięki integracji konta Bazy Danych Odpadowych (BDO) z systemem EMKA.
3. W kilka sekund zmienisz termin odbioru odpadów
Wielokrotne próby dodzwonienia się na infolinię firmy, zajmującej się odbiorem i utylizacją odpadów? Nie z nami te numery! Dzięki EMKA Mobile za pomocą zaledwie kilku kliknięć nie tylko sprawdzisz harmonogram odbioru odpadów, ale także zamówisz dodatkowy przyjazd realizatora lub zmienisz termin odbioru na taki, który z przyczyn losowych jest dla Ciebie bardziej odpowiedni.
4. Nie zapomnisz o odbiorze odpadów
Znasz to uczucie, gdy zapiszesz sobie istotny termin w kalendarzu, a on i tak jakimś cudem Ci umyka? Wiemy, jak temu zaradzić! Aplikacja EMKA Mobile wysyła użytkownikowi powiadomienia dotyczące zbliżającego się terminu odbioru odpadów. Dzięki temu nie ma obaw o to, że klient przegapi odbiór – co nie tylko niweluje stres, ale także usprawnia proces przekazania nam odpadów w miejscu ich wytworzenia, a następnie bezpieczne przetransportowanie ich do miejsca utylizacji.
5. Będziesz mieć pod kontrolą płatności związane z odpadami
Po wgraniu EMKA Mobile na swój telefon i założeniu konta, można zapomnieć o papierowych fakturach, lub plikach PDF, które potem trudno znaleźć w skrzynce odbiorczej. Płatności za oferowane przez nas usługi można bowiem uregulować online, z poziomu aplikacji, dzięki czemu także ten aspekt zarządzania odpadami w przedsiębiorstwie można mieć pod kontrolą – a wszystko w jednej, bezpłatnej aplikacji na smartfony i tablety. Czyż nie jest to cudowne?
Pełna lista funkcjonalności naszej aplikacji
To zaledwie pięć z wielu zalet korzystania z EMKA Mobile. Pełna lista funkcjonalności naszej aplikacji znajduje się poniżej:
- Zamawianie odbioru odpadów
- Odwoływanie odbioru odpadów
- Dostęp do faktur i płatności on-line
- Podgląd umów
- Automatyczna oferta
- Podgląd i modyfikacja harmonogramu odbioru odpadów
- Wystawianie, korygowanie i potwierdzanie KPO
- Ewidencja odpadów
- Sprawozdanie dot. odpadów
- Chat online
- Sklep z artykułami medycznymi
- Powiadomienia automatyczne
- Ocena usługi
Skąd pobrać aplikację EMKA Mobile?
Aplikacja EMKA Mobile dostępna jest zarówno w sklepie Apple Store, jak i w Google Play. W obu przypadkach jest ona całkowicie bezpłatna.