Byliśmy z Olejomatami na międzynarodowych Targach IFAT Munich 2024.

Tegoroczna obecność na wydarzeniach branżowych, w tym targach i konferencjach, coraz częściej dotyczy nie tylko działalności EMKA S.A., związanej z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych i weterynaryjnych. Coraz szerzej prezentujemy także na polskimi europejskim rynku rozwiązanie wdrażane przez EMKA OIL, jakim są przygotowane przez nas Olejomaty. W maju mieliśmy przyjemność odwiedzić targi IFAT w Monachium, prezentując innowacyjne rozwiązania dotyczące selektywnej zbiórki UCO, międzynarodowemu gronu uczestników tego prestiżowego wydarzenia.

 

Targi IFAT Munich robią wrażenie

Odbywające się w Monachium Targi IFAT Munich 2024 robią wrażenie nie tylko ze względu na listę zaproszonych gości ze świata polityki i biznesu, ale także ze względu na mnogość wystawców i liczne audytorium, napływające z całego świata. Te wiodące na świecie targi stanowią centralne wydarzenie w Europie, będące swoistym centrum wiedzy na temat technologii środowiskowych. W tym roku, podczas targów IFAT Munich 2024, zaprezentowało siebie i swoje rozwiązania ponad 3100 wystawców, z których 55% stanowiły podmioty z zagranicy. Obszar Targów IFAT zajął w sumie 300 000 powierzchni wystawienniczych, co odpowiada około 42 boiskom do piłki nożnej. Jedno z tych stoisk gościło firmę EMKA oraz prezentowane przez nią Olejomaty.

 

Olejomaty podbijają Europę

Przygotowane przez EMKA S.A. we współpracy z EMKA OIL stoisko pozwalało uczestnikom targów IFAT zapoznać się z nowym, innowacyjnym rozwiązaniem, jakie wdrażamy coraz szerzej w Polsce. Dzięki IFAT mieliśmy niepowtarzalną okazję zaprezentować ideę selektywnej zbiórki zużytego oleju kuchennego (UCO) za pośrednictwem Olejomatów na arenie międzynarodowej. Oprócz samego urządzenia i zasady jego działania, mogliśmy także podzielić się naszym doświadczeniem, związanym z zakończonym już pilotażowym programem zbiórki UCO w przedszkolach, przeprowadzanym na terenie Opola pod hasłem „Olej zdasz, drzewko masz!”.

„Zaprezentowane przez nas urządzenia cieszyły się dużym zainteresowaniem odwiedzających nasze stoisko gości oraz innych wystawców. Mamy ogromną nadzieję na kontynuację rozmów z zagranicznymi klientami, które doprowadzą w efekcie do wdrożenia Olejomatów w innych krajach, nie tylko w Polsce.” – podkreśla Krzysztof Rdest, Prezes Zarządu EMKA S.A.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Ochrona środowiska a świat

Ochrona środowiska a świat

Ochrona środowiska wygląda inaczej w różnych częściach świata – poznaj…

Jak stworzyć zielone oazy?

Jak stworzyć zielone oazy?

Zielone oazy w miastach to konieczność dla poprawy jakości życia,…

Wiosenna edycja akcji

Wiosenna edycja akcji

Finał wiosennej edycji akcji “Odpad zdasz, drzewko masz!” już za…

Skip to content