III Poranek Mentoringowy organizowany przez Polki w Medycynie za nami.

Niezwykle ważne jest uczenie się przez całe życie, by nieustannie rozwijać swoje kompetencje, zdolności i umiejętności oraz aktualizować nabytą wiedzę. Wierzymy w to w EMKA S.A., regularnie dbając o szkolenia naszych pracowników, ale też doceniając działania warsztatowe i edukacyjne, prowadzone przez naszych partnerów. Dzięki współpracy z Fundacją Polki w Medycynie w minioną sobotę 11.05. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie mieliśmy przyjemność pojawić się jako partnerzy w ramach III Poranku Mentoringowego.

Startupy, sztuczna inteligencja i innowacje

Program trzeciego już Poranka Mentoringowego dla kobiet, pracujących w branży medycznej, odpowiadał potrzebom uczestniczek. Wydarzenie nosiło bowiem tytuł „Technologia, biznes i wystąpienia w medycynie”, nie zabrakło zatem zarówno odniesień do budowania startupów, wprowadzania innowacyjnych rozwiązań czy też osiągania sukcesu na szczeblu biznesowym. Po ostatniej przerwie kawowej uczestniczki z kolei mogły wziąć udział w warsztacie, dotyczącym sztuki autoprezentacji i zabierania głosu. Szczegółowy plan III Poranka Mentoringowego Polek w Medycynie przedstawiał się następująco:

09:30-10:00 Rejestracja.

10:00-10:10 Przywitanie uczestników i przedstawienie porządku wydarzenia.
lek. Małgorzata Osmola i lek. Anita Klukowska (Polki w Medycynie)

10:10-10:30 Założyłyśmy swój własny start-up medyczny!
mgr inż. Nikoletta Magdalena Buczek i mgr inż. Anna Czubowicz (założycielki NABIO Medical Technologies)

10:30-10:50 Mam pomysł. Co dalej? O tym jak stworzyłem symulator “Stefania”.
mgr piel. Adrian Nowakowski (laureat konkursu Queen Silvia Nursing Award Fundacji Medicover Polska)

10:50-11:10 AI w zdrowiu. Co jako medyczka powinnam wiedzieć o sztucznej inteligencji?
lek. Ligia Kornowska, MD (dyrektor zarządzająca Polska Federacja Szpitali, co-founder i prezes zarządu Data Lake i Fundacji Podaruj Dane)

11:10-11:30 Przychodnia przyszłości: Jak osiągnąć sukces?
lek. Milena Osińska (założycielka centrum medycznego MILMEDICA Centrum Medyczne)

11:30-12:00 Przerwa Kawowa. Networking.

12:00-13:15 Jak wdrożyć innowacje w ochronie zdrowia? Lekcje ze świata biznesu, o których mało się mówi- panel Q&A
dr inż. Karolina L. Tkaczuk (AstraZeneca), dr Karolina Prasek (Medicover Polska), lek. Ligia Kornowska, MD (Polska Federacja Szpitali), lek. Małgorzata Kiljańska (NIL IN – Sieć Lekarzy Innowatorów), prowadzenie: lek. Jagoda Hofman-Hutna (Polki w Medycynie)

13:15-14:00 Przerwa Kawowa. Networking.

14:00-14:50 Warsztat: Jak zabrać głos? Sztuka autoprezentacji.
dr Małgorzata Mielcarek (dziennikarka TVN24, autorka książki “Jesteś oszustką. Syndrom, który cię niszczy”)

14:50 -15:00 Podsumowanie. Zakończenie.
lek. Małgorzata Osmola i lek. Anita Klukowska

 

 

EMKA S.A. ze swoim stoiskiem

„Podobnie jak podczas poprzednich edycji Poranka Mentoringowego, także i tym razem uczestniczki wydarzenia mogły podczas przerw kawowych zapoznać się z ofertą EMKA S.A., którą prezentowaliśmy na naszym stoisku. Na uczestniczki czekały także przygotowane przez nas firmowe gadżety, nie zabrakło jednak tego, co najważniejsze – networkingu, poznawania kolejnych osób z branży medycznej oraz rozmów na temat unieszkodliwiania odpadów medycznych, która dla części uczestniczek stanowi nie lada wyzwanie. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć Fundację w jej działaniach, niosąc dodatkową wartość edukacyjną dla tych uczestniczek, które odwiedziły nasze stoisko” – przyznaje Ewa Komuda-Milczarek, Starszy Specjalista ds. Marketingu w EMKA S.A.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Jak stworzyć zielone oazy?

Jak stworzyć zielone oazy?

Zielone oazy w miastach to konieczność dla poprawy jakości życia,…

Wiosenna edycja akcji

Wiosenna edycja akcji

Finał wiosennej edycji akcji “Odpad zdasz, drzewko masz!” już za…

Złoty Laur

Złoty Laur

EMKA S.A. wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta 2025 w kategorii „Usługi…

Skip to content