Witamy w systemie pomocy dla Klientów firmy EMKA S.A.
Tutaj możesz zgłosić reklamację, zapytania związane z odbiorem odpadów medycznych, serwisem mat wejściowych czy prośbę o pomoc techniczną.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00. Numer telefonu: 46 858 09 26.
Zapraszamy do kontaktu z nami.
 |
 |
Najczęściej zadawane pytania - FAQ
Rejestr BDO
Termin na złożenie sprawozdania za 2019 rok został przedłużony do 31 października 2020 r. Sprawozdanie należy wygenerować na swoim koncie w ...
Zgodnie z informacją ze strony rejestru BDO (data aktualizacji 2 czerwca 2020 r.) : 6 maja 2020 r. weszła w życie ustawa z dnia 14 maja 2020 r. ...
Nie ma możliwości modyfikacji takiej karty. Należy wystawić nową kartę (wygenerować jej potwierdzenie) ,a w Informacjach Dodatkowych napisać, ...
Na swoim profilu w BDO w bocznym Menu należy kliknąć na Ewidencja odpadów - karty przekazania – karty przekazania odpadów – Przekazujący ...
Istnieją dwie możliwości: 1. Gdy nie chcemy drukować/okazywać wygenerowanych kart realizatorowi należy wypełnić w BDO formularz (+ Nowa ...
Zapytania ogólne
W przypadku chęci zawarcia nowej umowy prosimy o zgłoszenie przez system pomocy czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu ...
W celu wyjaśnienia zaległości lub nadpłaconych FV prosimy o kontakt bezpośrednio z działem windykacji pod nr tel.: 662 260 026 (Klienci ...
- można skontaktować się z BOK - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00. Numer telefonu: 46 858 09 26 (preferowane) - napisać ...
Reklamacje przyjmujemy jedynie w formie pisemnej. Prosimy o wysyłanie reklamacji poprzez system pomocy czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu ...
Wszelkie zmiany i uzupełniania umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. Najlepiej takie sprawy zgłosić przez system pomocy ...
Zobacz więcej FAQ w naszej bazie wiedzy.