EMKA OIL partnerem „Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie” organizowanego przez Gazetę Wyborczą.

Nie od dziś wiemy, że znane przysłowia – niczym legendy – niosą w sobie ziarno prawdy. Nie inaczej jest w przypadku przysłowiowego Jasia, którego skorupka za młodu powinna nasiąkać jak najlepszymi wartościami. W EMKA S.A. doskonale rozumiemy, jak ważna jest edukacja najmłodszych i wpajanie im proekologicznych postaw, dlatego często w naszych działaniach kładziemy nacisk na kształtowanie odpowiedniej świadomości i dbałości o środowisko. Warto jednak wspierać także nieco starsze pokolenia w ich eko-rozwoju, dlatego też z przyjemnością możemy ogłosić, że EMKA OIL – nasza siostrzana spółka – została partnerem nadchodzącego już za miesiąc „Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie”.

 

Czym jest „Wielki Test Wiedzy o Klimacie”?

„Wielki Test Wiedzy o Klimacie” to inicjatywa edukacyjna organizowana przez “Gazetę Wyborczą”, w ramach której uczniowie szkół średnich będą mogli sprawdzić swoje umiejętności z zakresu ekologii i ochrony klimatu. Test odbędzie się 26 listopada 2024 roku, a zgłoszenia przez szkoły są przyjmowane od 27 września do 19 listopada 2024 roku. Wydarzenie jest skierowane do uczniów z Opola, Poznania, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia i aglomeracji śląskiej. Uczniowie tych regionów będą mieli okazję zmierzyć się z pytaniami dotyczącymi ekologii i ochrony środowiska. Test nie tylko poszerzy wiedzę, ale również dostarczy wiele emocji i szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Dla najlepszych uczestników przewidziane są wartościowe nagrody, każdy uczestnik otrzyma imienny dyplom, a najlepsze szkoły zostaną nagrodzone finansowo.

 

 

EMKA OIL partnerem testu w Trójmieście

Jednym z podmiotów, które zostały partnerami „Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie” w Trójmieście jest EMKA OIL. To dla nas ogromne wyróżnienie, a zarazem duża radość, móc wspierać tak dużą okazję do zbudowania ekologicznej świadomości wśród osób, które wchodzą w dorosłość. Organizowany przez „Gazetę Wyborczą” Test odbędzie się 26 listopada 2024 r. o godz. 10.30, a miejscem zmagań będzie Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, mieszczący się przy ul. Traugutta 79 w Gdańsku.
Jedna szkoła może zgłosić maksymalnie 30 uczniów, istnieje jednak limit miejsc dla osób piszących test w Trójmieście i wynosi on zaledwie 100 osób. Ci uczniowie, którzy zostaną pomyślnie zapisani przez swoje szkoły, powinni przybyć na miejsce pisania „Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie” przynajmniej 30 minut przed rozpoczęciem testu w celu rejestracji.

 

 

Inwestycja w lepszą przyszłość

„Wspieranie działań edukacyjnych skierowanych do młodych ludzi jest kluczowe dla naszej przyszłości. Wielki Test Wiedzy o Klimacie idealnie wpisuje się w tę misję, umożliwiając uczniom zdobycie i sprawdzenie swojej wiedzy na temat ekologii oraz ochrony środowiska. To wydarzenie nie tylko poszerza horyzonty młodych ludzi, ale również inspiruje ich do aktywnego zaangażowania się w działania proekologiczne. Inwestując w edukację młodzieży, inwestujemy w lepszą, bardziej świadomą przyszłość dla nas wszystkich” – podkreśla Krzysztof Rdest, Prezes Zarządu EMKA S.A.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Rozszerzenie współpracy

Rozszerzenie współpracy

Nie tylko filtry i oleje. EMKA i Inter-Team rozszerzają usługę…

Zanieczyszczenie Powietrza

Zanieczyszczenie Powietrza

Niewidoczny wróg: zanieczyszczenie powietrza i jego drastyczne skutki. Jakie są…

Local Trends Sopot

Local Trends Sopot

W Sopocie po raz piąty odbył się Samorządowy Kongres Finansowy,…

Skip to content