Voicebot Łukasz – Twój przyjaciel na naszej infolinii

Voicebot Łukasz – Twój przyjaciel na naszej infolinii
Data2021-12-08

Dzwoniąc pod naszą całodobową infolinię 46 858 09 26 z pewnością usłyszycie przyjemny, męski głos.

To Łukasz – wirtualny asystent oraz nasz voicebot, czyli bot głosowy  dostępny do dyspozycji klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pracownik, który zawsze wyciąga pomocną dłoń w kierunku klienta.

Jedna rozmowa, dziesiątki możliwości

Rozmowa z Łukaszem to – wbrew pozorom – nie sposób na przeklikanie się ostatecznie do „żywego” konsultanta. Łukasz wykorzystuje sztuczną inteligencję, by udzielać dzwoniącym błyskawicznej informacji zwrotnej. Za jego pośrednictwem możliwe jest nie tylko szybkie i sprawne umówienie się, przełożenie lub odwołanie odbioru odpadów. Pracujący dla nas Łukasz także pomoże sprawdzić status płatności, czy też integrację konta BDO klienta z systemem EMKA. Co więcej – jeśli osoba dzwoniąca nie jest naszym klientem, Łukasz może jej przesłać ofertę SMS-em. A co najważniejsze – potrafi obsłużyć kilkunastu klientów jednocześnie, my natomiast próbujemy mu dorównać efektywnością.

Sztuczna inteligencja wsparciem w czasie pandemii

Nie ulega wątpliwości, że pandemia koronawirusa, z którą się od niemal dwóch lat borykamy, wpłynęła na zwiększenie produkcji odpadów medycznych, które wymagają utylizacji. W związku z tym firma EMKA S.A. stanęła przed sytuacją wzrostu zamówień, który stanowi nie tylko źródło sukcesu, ale także wyzwań. Zatrudnienie i wdrożenie voicebota na infolinii oraz chatbota na stornie internetowej, we współpracy z InteliWISE S.A., pozwoliło nam nie tylko wesprzeć proces sprzedaży i obsługi klientów, ale także uruchomić procesy automatyzacji. To właśnie oba boty skutecznie, w sposób automatyczny zbierają zamówienia i rozwiązują problemy naszych klientów, podczas gdy zespół EMKA S.A. może skupić się na rozwoju przedsiębiorstwa i dostarczaniu naszych usług na najwyższym poziomie.

Skuteczność udowodniona w praktyce

„„Ostatnie dwa lata były dla nas ogromnym wyzwaniem. Z jednej strony musieliśmy się mierzyć z ogromnym wzrostem ilości odpadów jak i samej ilości odbiorów u większych klientów (szpitale, przychodnie, sieci medyczne) a z drugiej z zamknięciom branży, odwołaniem odbiorów, wstrzymaniem realizacji usług (klienci detaliczni, gabinety lekarskie, stomatolodzy, kosmetyczki). Każda z tych sytuacji powodowała ogromny wzrost ilości kontaktów klientów z naszą infolinią i spraw do realizacji. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie sztucznej inteligencji od firmy InteliWISE. (…) Nasz voicebot potrafi wykonać w ciągu 1-1,5 sekundy większość powtarzających się zadań od naszych klientów, tj. umówić lub odwołać odbiór odpadów, sprawdzić stan integracji z BDO, sprawdzić saldo, czy nawet zaofertować klienta”. – wylicza Wojciech Wesołowski, Dyrektor Departamentu IT i Marketingu EMKA S.A.

„Dla firmy tak dbającej o jakość obsługi klienta jak EMKA, kluczowa w dzisiejszych czasach jest automatyzacja przy wykorzystaniu rozwiązań AI. Szybkie zamówienie usługi czy zmiana terminu odbioru, non stop, bez czekania, poprzez preferowany kanał – telefon – decyduje o zadowoleniu klientów, a w efekcie – o rosnących przychodach firmy. Voicebot InteliWISE osiąga ponadprzeciętną skuteczność i w większości przypadków rozwiązuje problem z zerowym zaangażowaniem konsultantów infolinii.” – podsumował Marcin Strzałkowski, założyciel InteliWISE SA.