Specjalista ds. obsługi klienta

call center
Data2019-12-06

 

Firma Emka S.A. jest jedną z czołowych firm w kraju działającą w branży ochrony środowiska, świadczącą usługi dla klientów m.in. z branży medycznej. Obecnie w związku z ciągłym rozwojem poszukuje odpowiedniego kandydata lub kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Żyrardów
Numer referencyjny: SO

Do zadań osoby obejmującej stanowisko będzie należało:

  • przyjmowanie nowych zleceń od nowych i obecnych klientów firmy,
  • koordynowanie zleceń będących w trakcie realizacji,
  • kompleksowa obsługa klientów w pozostałych aspektach współpracy (przygotowywanie ofert, utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego, przyjmowanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych itd.),
  • monitoring wykonania usług,
  • współpraca w zakresie tworzenia nowych ofert,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji i długofalowej współpracy z klientami.

Od osób pragnących przyjąć na siebie wymienione obowiązki oczekujemy:

  • wykształcenia min. średniego – wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu Office,
  • dyspozycyjności,
  • umiejętności planowania i organizacji pracy własnej,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • wysokiej kultury osobistej.

Osobie zatrudnionej gwarantujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • pracę pełną wyzwań w ciekawej i dynamicznej branży,
  • wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych obowiązków,
  • miłą atmosferę w młodym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail praca@ekoemka.com.pl

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Emka SA z siedzibą w Żyrardowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.