Po wprowadzeniu pierwszej na rynku aplikacji mobilnej EMKA Mobile służącej do zarządzania odpadami medycznymi i weterynaryjnymi, przyszedł czas na nową odsłonę Portalu klienta.
Specjalnie dla Państwa stworzyliśmy nowe, intuicyjne narzędzie, które odciąży Państwa w codziennej pracy.
Portal posiada innowacyjne funkcje, takie jak nasza aplikacja. W łatwy i szybki sposób mogą Państwo zamówić oraz odwołać odbiór odpadów. Mają Państwo wgląd do faktur oraz możliwość opłacenia ich online. Udostępniliśmy moduł chatu, który daje możliwość kontaktu z nami 24h na dobę. Co najważniejsze, Portal posiada nowoczesne funkcję powiązania z BDO. Mają Państwo wgląd do kart przekazania odpadów, mogą Państwo również wystawiać je za pomocą Portalu, bez konieczności logowania się do BDO.
Kliknij i sprawdź już dziś jak działa nowy Portal Klienta.
Aby uzyskać dostęp zarejestruj się, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranie.