EMKA S.A. nawiązuje współpracę z Booksy – wspólnie wspieramy rozwój nowoczesnych biznesów.

 

Wspólnie wspieramy rozwój nowoczesnych biznesów, dlatego z dumą informujemy, że EMKA S.A. – ogólnopolski lider w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, weterynaryjnych, kosmetycznych i warsztatowych – dołączyła do Programu Partnerskiego Booksy, jednej z najpopularniejszych i najszybciej rozwijających się platform do zarządzania rezerwacjami online.

Choć Booksy kojarzy się głównie z branżą beauty, z jego funkcjonalności korzystają także firmy z innych sektorów – m.in. wellness, motoryzacyjnego, zdrowotnego, a nawet finansowego. To uniwersalne narzędzie dla każdego, kto oferuje usługi w systemie umawiania wizyt – niezależnie od branży.

Dlaczego to ważne? 

Współpraca ta to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych firm – salonów urody, gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, ale także innych usługodawców – którzy poszukują niezawodnych i kompleksowych rozwiązań wspierających organizację pracy oraz budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Dzięki połączeniu zaawansowanych technologii Booksy i doświadczenia EMKA S.A., wspieramy właścicieli biznesów w jeszcze skuteczniejszym prowadzeniu i rozwijaniu ich działalności.

Specjalna promocja „3+3” dla klientów EMKA 

W ramach partnerstwa przygotowaliśmy wyjątkową ofertę:

3 miesiące korzystania z systemu Booksy płatne z góry + 3 miesiące gratis!

To aż pół roku z dostępem do narzędzia, które:

  • zwiększa widoczność firmy w internecie,
  • pozwala uporządkować grafik i łatwo zarządzać rezerwacjami,
  • wspiera pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji z obecnymi,
  • ułatwia obsługę płatności oraz komunikację z klientami.

Dla kogo jest ta oferta? 

Promocja skierowana jest do właścicieli firm usługowych, którzy:

  • są klientami EMKA S.A. lub dopiero nawiązują z nami współpracę,
  • nie posiadają jeszcze konta na Booksy,
  • spełnią warunki określone w regulaminie promocji.

 

Booksy – nie tylko dla branży beauty 

Booksy Biz to wszechstronny system do zarządzania firmą, który dopasowuje się do różnych branż. Aplikacja działa na urządzeniach mobilnych i umożliwia szybkie umawianie wizyt, przeglądanie opinii, cen i ofert – wszystko w jednym miejscu. Obecnie z Booksy korzysta już ponad 380 tysięcy specjalistów i 50 milionów klientów na całym świecie.

Z EMKA i Booksy Twój biznes rośnie szybciej – niezależnie od branży!

Dowiedz się więcej i skorzystaj z promocji już dziś – szczegóły oraz kod rabatowy znajdziesz poniżej:
kliknij tutaj

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w marketingu, obecnie związana z EMKA S.A., gdzie pełni rolę Koordynatora ds. Marketingu. Od ponad dekady rozwija swoje kompetencje w obszarze badania rynku i konkurencji, identyfikowania nowych trendów, planowania i realizacji kampanii marketingowych, a także w opracowywaniu oraz dystrybucji treści promujących markę w internecie i mediach społecznościowych. Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie uzyskała tytuł magistra zdrowia publicznego ze specjalizacją w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Charakteryzuje się determinacją, dbałością o szczegóły, nastawieniem na osiąganie celów i pełnym zaangażowaniem w realizowane projekty.

Znajdziesz mnie na:

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Rzetelna Firma

Rzetelna Firma

EMKA po raz kolejny nagrodzona Diamentowym Certyfikatem Rzetelności Płatniczej.

EMKA & Gryf Słupsk

EMKA & Gryf Słupsk

Razem dla sportu: EMKA oficjalnym partnerem Gryfa Słupsk – premierowy…

Meble z recyklingu zmieniają świat i nasze wnętrza

Meble z recyklingu zmieniają świat i nasze wnętrza

Przemysł meblarski to jedna z tych gałęzi gospodarki, które potrafią…

Przerwa techniczna

Dnia 17.09.2025 w godzinach 17:40– 18:10 planowana jest przerwa techniczna systemów EMKA.
W tym czasie dostęp do aplikacji mobilnej, portalu klienta oraz systemu ofertowania może być chwilowo niedostępny.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

Przejdź do treści