INTEGRACJA BDO

Prosimy upewnić się czy mają Państwo zgłoszone wszystkie punkty odbiorów do rejestru BDO jako  „miejsca prowadzenia działalności”  – integracja na punktach, których nie ma w rejestrze BDO nie będzie działać.

Uwaga! Automatyczna integracja nie obejmuje Domów Pomocy Społecznej. Podmioty te prosimy o zgłoszenie w naszym systemie pomocy wraz z kodami API oraz numerami NIP DPS i NIP powiatu/ miasta o temacie „Integracja BDO” – nasze Biuro Obsługi Klienta dokona dla Państwa integracji.

Nie wiesz jak wygenerować ClientId i ClientSecret ? Przeczytaj instrukcję.

Pomimo przeczytania instrukcji, dalej masz problem z integracją? Dodaj zgłoszenie w naszym systemie pomocy.

 

 


Witamy w systemie pomocy dla Klientów firmy EMKA S.A. 

Tutaj możesz zgłosić reklamację, zapytania związane z odbiorem odpadów medycznych, serwisem mat wejściowych czy prośbę o pomoc techniczną. 

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00. Numer telefonu:  46 858 09 26.

Zapraszamy do kontaktu z nami.

image
image
image