18. edycja Superbrands Polska za nami

18. edycja Superbrands Polska za nami

EMKA S.A. znalazła się w gronie finalistów 18. edycji Superbrands Polska!

 

Koniec roku wyjątkowo obfituje w EMKA S.A. w szereg nagród, którymi zostały uhonorowane nasze działania. Do kolejnych wyróżnień, jakie możemy dopisać na długiej liście wyrazów uznania dla naszego przedsiębiorstwa, jest obecność w zaszczytnym gronie finalistów 18. edycji Superbrands Polska. Tym samym znaleźliśmy się wśród największych marek, które trafiają do finału tego prestiżowego, pełnoletniego juź konkursu.

 

 

Jak wybierane są najlepsze marki w ramach Superbrands?

Na początku roku instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie, które pozwoliło wyłonić marki-laureatki. W badaniu wzięło udział 3,5 tysiąca respondentów, którzy na podstawie definicji Superbrand ocenili 3 tysiące marek podzielonych na ponad 100 kategorii. Wyniki tego badania zostały następnie zweryfikowane przez Radę Marek – stałą grupę 40 ekspertów z dziedziny marketingu, brandingu i badań rynku. Tytuł Superbrands został przyznany na podstawie połączonych wyników obu grup.

 

Wybór marek biznesowych dokonał się dzięki ocenie ekspertów z Konfederacji Lewiatan, najważniejszej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej pracodawców. Oceniali oni działalność marek w czterech obszarach: jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność oraz działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Tegoroczna edycja konkursu odbyła się pod hasłem „We Are The Champions”. Uroczysta gala finałowa, zorganizowana 26 listopada 2024 roku pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, Rafała Trzaskowskiego, zakończyła 18. polską edycję Superbrands. Statuetki wręczono przedstawicielom najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. Przyznano również Nagrodę Honorową za zasługi w promowaniu Polski na arenie międzynarodowej.

 

 

 

Najlepsi z najlepszych, a wśród nich EMKA S.A.

„Marki, których historie prezentujemy w Albumie Superbrands, w swoich kategoriach nie mają sobie równych: są liderami rynków, stale powiększają przychody, liczbę użytkowników, zasięgi kampanii” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce. – „Przede wszystkim jednak są to marki dobre dla świata i ludzi. Ustanawiają branżowe standardy, inwestują w pozytywne relacje, szanują zespoły pracownicze, systematycznie redukują negatywny wpływ swojej działalności na środowisko. To świadczy o ich mistrzostwie” – dodaje.

 

W gronie tegorocznych laureatów znalazły się: AMS, Apart, Biovital, Bracia Sadownicy, Cisowianka, DPD, Dolina Noteci, Dziennik Gazeta Prawna, EMKA, Eneris, Felix, Forbes, Gazeta.pl, GPD, Hala Koszyki, Itaka, Katrin, Kaufland, Newsweek, Onet, PKO Faktoring, Plusssz, Przysnacki, Rio Mare, Rossmann, RTV EURO AGD, T-Mobile, Thermomix, Tork, Wiśniowski, Velvet, Vizir oraz Volkswagen Financial Services. Jak co roku Rada Marek zadecydowała także o przyznaniu Nagrody Honorowej Superbrands, przyznawanej za szczególne zasługi dla promowania marki „Polska” w świecie. Tym razem statuetka trafiła w ręce Igi Świątek.

 

 

 

 

Innowacyjność idąca w parze z jakością

„Niezwykle cieszy fakt, że EMKA S.A. znalazła się wśród najsilniejszych marek, które zostały wyróżnione prestiżowym tytułem Superbrands podczas 18. edycji tego konkursu. To ogromne wyróżnienie, jakie przypadło nam w udziale za jakość naszych usług, innowacyjność oraz działania na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu” – podkreśla Krzysztof Rdest, Prezes Zarządu EMKA S.A. – „Dziękujemy naszym Klientom i partnerom za zaufanie – to dzięki Wam możemy stale podnosić poprzeczkę, każdego dnia starając się czynić świat jeszcze lepszym miejscem” – dodaje.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest
Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Picture of Ewa Komuda-Milczarek
Ewa Komuda-Milczarek

Doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu, obecnie pełniąca funkcję Koordynatora ds. Marketingu w EMKA S.A. Z ponad 10-letnim stażem zawodowym, ma doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, identyfikowaniu trendów, zarządzaniu kampaniami marketingowymi oraz tworzeniu i publikowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych. Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny, zdobywając tytuł magistra zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu i marketingu w ochronie zdrowia. Jest osobą ambitną, zorientowaną na cele, skrupulatną i zaangażowaną w to, co robi.

Wyszukaj w artykułach
Blog
Newsletter
Dołacz do nas
Tech stack team

Może Ci się również spodobać

Rozszerzenie współpracy

Rozszerzenie współpracy

Nie tylko filtry i oleje. EMKA i Inter-Team rozszerzają usługę…

Zanieczyszczenie Powietrza

Zanieczyszczenie Powietrza

Niewidoczny wróg: zanieczyszczenie powietrza i jego drastyczne skutki. Jakie są…

Local Trends Sopot

Local Trends Sopot

W Sopocie po raz piąty odbył się Samorządowy Kongres Finansowy,…

Skip to content